Thursday 29 September 2011

Thks...

Thks kepada sesiapa yg setia membaca blog saye... saye tau kamu membaca blog saya... and saya tau... saya mlas update blog... wawawa

Skrg berada di tahun4...a.k.a final year.. final year tak mcm tahun sebelum2 ni... agi rilek... haha cmne nak maju...

Baru2 ni... aku join bsnss konvo.... iaitu... jualan gambar studio... huhu name diberi... alumni photo studio... hehe penat gak r... tpi crik pengalaman je... cam mane berhadapan dgn orang... dapat tgk gelagat setiap orang... dapat tgk kegembiraan setiap orang... huhu kalo sebelum ni... aku join jualan bunga... tiap tahun jual bnge.... so... da 3 taun r jual bnge... haha tpi da pencen r jual bnge... skrg da tak jambu nak jual bnge... tapi segak jual photo studio... hehhehe

Sekarang tgh bz gak tntag PSM.... stakat ni alhmdllah... semua dipermudahkan.... target aku utk grad nnti... dpt dekan... ingat nak smbung phd... tpi takkan dapatnyer kot... sebab kalo trus ke phd... kne first kelas... fuhhh.... masak... berpeluh peluh r jari kaki aku nnti nak study... huhu

Time grad aritu... byk jmpe membe2... membe2 sekolah pun ade... sebab diorng ade yg kosnyer 3 tahun... so.. diorng r grad dulu.. huhu aku insyAllah tahun depan... and time keje pun aku cam terkilan 1 thing... ramai ak tgk diorng ambik gmbr ngn family... ngn ibu ayah... and pling sweet... majoriti bergambar ngn peneman masing2... tu yg aku cam jeles dan terharu tu... huhu sebab kat uamh ade gak gambr ibu ngn ayah bergambar sekali time konvo... huhu ntah aku dapat ntah brgmbar dgn peneman aku nnti... xpela... jodoh ditngan tuhan... tak terdesak agi utk berkhawin... huhu aku masih ade ayah ngn ibu ngn adik beradik aku... so.. baek aku jage ayah ngn ibu aku dulu... bntu adik2 aku.... hehe

and semoga... hatinya masih ternuka utk aku... =)

No comments:

Post a Comment