Monday, 20 June 2011

Men0nT0n mAhaRaJa lAwak

TArA.... Haha pada jumaat yg lepas... aku pegi tgk maharaja lawak live kat stadium mbjb.... aku gi berempat.... aku, akak aku, adik, ngn kak pik.... tiket didapatkan oleh bapak aku......hehe haha yaho0.... (hatiku berkata)


aku pun blik jb pas magrib... jaln jem skit.... smpi umah... smyg2... bru gerak... lambat gler gerak... sgaja gerak lmbat..... haha aduh... lambt gler smpi.... sekali smpi2 je... nenek kau.... ramai giler orang tak hingat.... haha aku and the geng antra org2 yg lambat smpi la... smpai2... aku tgk barisan pnjng gler... sume beratur tnggu turn nak masuk... ingat aku nak bratur... ke depan trus... haha (masyarakat mlysia yg tak guna)....

pastu... sume cam hilang akal... sume memberontak... haha sebab.... gurd tu ckp dalam da penuh... kpala hanguk die la.... aku pun hangin.... huhu pagar sume dirobohkan oleh mereka mereka... haha (aku tak..)

aku berasa sedikit sedih sebab cam keciwa tak dapat masuk... haha tgk tb kat luar jer... then... beberpa ketika.... cam da nak kul 10 cmtu... stelah sume give up.... sume da bla tgk tb kat  luar stadiun je... pak gurd tu panggil aku ngn adik aku... sbb aku dduk kat tepi2 pntu masuk...  melompat aku ngn adik aku msuk.... haha panas gak aku ngn brader tu... kerek gler.... fuh....

alhamdllah... dapat msuk... sngt enjoy dlm tu... ramai gler orng... bersorak... mmg laen r rase... haha mlm tu... aku rase Sepah ngn jozan terbaek.... gelak terguling guling aku... nasib baek tak jatuh... haha sebab duk tngkat atas....



Ni ade beberape gmbr tuk di kongsi.... dan video live time kat dlam... tpi tak brape clear... hhehe

tIme ni Tgah sItUaSi tEgaNg

pAgaR yaNg tElAh dIr0bhkAn.. hahaha
sKriN bEsAr kAt lUaR
sEpAh kOt....
JambU punYer peRseMbahan
hAhAhA


vide0 vide0 live nnti aku upload.... tenet slow... haha


No comments:

Post a Comment